Product Promotie

Illusie kan een krachtig hulpmiddel zijn bij het promoten van producten. Door middel van indrukwekkende illusies kan een merk zichzelf op een unieke manier presenteren en zich onderscheiden van concurrenten. Illusionisten kunnen producten op magische wijze presenteren en daarmee de aandacht van het publiek trekken en vasthouden. Zo kan illusie helpen bij het creëren van een blijvende indruk en het versterken van de merkidentiteit.

"Zie de magie en geloof in het onmogelijke"

Illusie Stunt Amsterdam Kesbeke



PR Stunt Voor Uw Bedrijf

Energietransitie 2025

Op een dag in Amsterdam, toen de stad zich opmaakte voor de energietransitie in 2025, stond ik op de top van de Torensluisbrug, de breedste brug van Amsterdam. Ik was klaar voor mijn meest gedurfde stunt ooit. Het publiek keek toe terwijl ik verdween, enkele seconden later kwam ik tevoorschijn op een knalgroene elektrische boot die onder de brug uit voer. Het was een spectaculair moment dat liet zien hoe snel en gemakkelijk de energietransitie kan zijn.





Ripley's Believe It Or Not Franchise



PR Stunt Voor Uw Bedrijf

Illusie Zoals Op Tv

Op een zonnige dag stond de illusionist op de Dam in Amsterdam met een plan om samen te werken met Ripley's Believe it or Not! Hij maakte polaroid foto's van willekeurige mensen en plakte ze aan de buitenkant van de ramen van het Ripley's museum. Toen hij zijn hand over de foto's veegde, leken ze plotseling aan de binnenkant van het glas te zijn geplakt. Het publiek was verbaasd en verward over deze onverklaarbare stunt.